sâmbătă, 15 noiembrie 2008

2 zile de doliu una dupa alta ...

Marti 12 noiembrie tatal meu ar fi facut 60 de ani, insa Domnul a hotarat in urma cu un an sa-l ia la El, asa ca astazi n-am dorit altceva decat sa merg impreuna cu sora mea si fratiorul meu la mormantul lui sa-i aducem un omagiu.
Am iesit tarziu de la lucru, asa ca pana am ajuns noi, era deja semi intuneric...i-am aprins lumanari la mormant si i-am depus florile pe care le luasem fiecare pentru tata :(

Miercuri 13 noiembrie Lady a mea ar fi implinit 2 anisori, insa Domnul a hotarat sa mi-o cheme la El mult prea devreme... in ziua aceea trebuia sa duc la tuns cockerita mamei prietenului meu Bella2, iar pe drum inspre salon m-am trezit strigand la ea "Lady stai cuminte" sau "Lady nu e voie", ajung acasa si il scot si pe Ponny la plimbare si ma trezesc dinnou zicandu-i "Lady nu trage" ... mie cand mi se intampla sa pomenesc numele cuiva fara vointa, cred ca acel cineva ma pomeneste ori se gandeste la mine...asa si cu Lady, cred sincer ca ea de Acolo din Ceruri era cu gandul si sufletul la mine/langa mine si de aceea repetam numele ei in continuu...
Am dus-o pe Bella seara acasa la curte, insa pe drum m-am oprit la o florarie si am cumparat un felinar mare cu flori in interior si o lumanare mare pe care s-o depun la mormantul lui Lady..
.
Odata ajunsa la curte m-am dus in fundul curtii unde e mormantul ei, insa inainte de asta l-am strigat pe Lord (ciobanescul german) sa vina cu mine, caci era deja intuneric bine, afara putand sa distingi lucrurile doar cu ajutorul luminii emise de luna plina de pe cerul senin din acea noapte... "Lord...Lord..." Lord nu venii, era plecat prin curtile altor vecini ... asa ca m-am luat singura si m-am dus la mormantul lui Lady...odata ajuns acolo i-am curatat locul de frunzele uscate cazute din pomisorul de langa mormantul ei si i-am aprins lumanarea ... stand asa si meditand la Iubita Mea, dau sa ma ridic si vad o umbra ce se indrepta spre mine...m-am speriat zdravan! ...era Lord care ma auzise de departe ca-l strigasem si venise ...stia unde ma gasea...si m-a gasit ... a venit langa mine, a dat sa se aplece peste mormant sa miroase lumanarea si s-a asezat langa mine si se uita la ea cum licarea in intuneric ...

S-a ridicat la un moment dat si s-a impins in mine sa-l mangai... "numai tu ma intelegi de ce vin aici...numai tu stii cine e ingropat aici,nu-i asa? ... tu esti singurul care-mi intelege suferinta,caci tu stii cat am iubit-o si cat de dor mi-e de ea... cred ca si tie ti-e dor de Lady a mea nu-i asa?! ..."
Ne-am ridicat si ne-am indepartat de mormant lasand lumanarea sa arda in continuare in memoria ei ...

I-am zis prietenului meu "sa stii tu ca Lord e singurul care ma intelege si stie ce simt...e mereu alaturi de mine cand merg la mormant si se alinta tot timpul pe langa mine de cand Lady a mea nu mai e, ca sa-mi umple golul lasat ...sunt sigura ca el stie ce se petrece cu mine si intelege felul cum eu gandesc si simt"
Lord statea in cusca de alaturi cand Lady a mea s-a stins ... ii despartea un gardulet ... m-a vazut cand am venit si mi-am luat fetita in brate urland de durere si plangand ...insa el dragul, din nestiinta s-a retras in cusca stand acolo doar si privind trist la scena ce se derula in fata lui ...ofta, tin minte ca ma privea si ofta ...



E ciudat poate dar am observat urmatoarele date ce s-au intamplat :

Tatal meu a fost nascut pe 12 noiembrie...

Lady pe 13 noiembrie...


Tatal meu s-a dus in Ceruri pe 27 noiembrie...

Lady pe 28 septembrie ...


12 ....27

13 ....28 cu o zi dupa fiecare ...


Fiintele mele dragi s-au stins la fel de brusc si mi-au lasat un gol in suflet suficient de mare cat ...


Dumnezeu sa Va Odihneasca Sufletele in Pace!

Vesnic Fie Pomenirea Voastra!

Un comentariu:

Emma spunea...

Offff saraca de tine, imi pare tare rau ca treci prin asa ceva si ca viata te-a incercat in cel mai crunt mod posibil. Imi pare rau ca trebuie sa treci prin durerea de a pierde fiintele cele mai dragi.
Lord e un mic ingeras care incearca, cum poate el mai bine, sa iti aline durerea. Pupici pentru el.